Pølsegilde

Fredag stod den på hyggeligt pølsegilde hos Frandsen & Søndergaard, hvor frokosten blev skiftet ud med et lækkert udvalg af hjemmegrillede pølser direkte fra grillen.

Det blev til en rigtig god middagspause med højt humør, gode snakke og masser af kollegahygge på tværs af kontoret. Solen kiggede også frem, og det satte den perfekte ramme for en afslappet og hyggelig fredag sammen.

Tak til alle, der var med til at gøre det til en god dag – vi sætter stor pris på de små sociale arrangementer, der styrker fællesskabet i hverdagen.